Braaien

6 oktober 2018 - Ezulwini, Swaziland

Vandaag een korte blog. Na gisterenavond heerlijk uitgeslapen tot 9:15. Daarna lekker douchen, dacht ik, maar het was ijskoud. Daarom na de douche meteen maar in het zwembad gesprongen. Het was vandaag toch super warm. Na de lunch met Shivani (India), Merle en Charlotte nog een keer naar de handcraft market geweest. Er waren nu wat meer toeristen dus de mensen waren vandaag gelukkig niet zo pusherig. Vervolgens wat boodschappen gedaan bij Gables en wat gedronken en gekletst bij Mugg & Bean. Leuk om te horen dat het verkeer in India echt zo’n ramp is als het er op tv altijd uitziet. En koeien zijn zo gewend aan het verkeer dat ze vaak doodstil op de weg blijven staan, en ja, dan kan iedereen dus massaal omkeren haha.

Als avondeten stond er een braai op de planning. We hadden daarom bij Gables alvast marshmallows en biscuits meegenomen, zodat we een lekker toetjes hadden. Gesmolten marshmallow tussen twee biscuits, smullen. Toen ik kleiner was had ik dat thuis vaak, maar het was nu al een hele tijd geleden. Na afloop nog een paar potjes UNO gespeeld en daarna naar bed. We willen morgen om 4uur opstaan om de berg te beklimmen en om met zonsopgang boven te zijn dus dat betekent een kort nachtje (alweer). Wel super veel zin in!

1. Richard:
    8 oktober 2018
    Leuk joh! Wen er maar vast aan. Volgende week zal je elke dag om 5h30 wakker worden want gordijnen hangen er nog niet !! Welcome to the bush life
  2. Mama - Irene:
    8 oktober 2018
    Wat gaat de tijd snel, alweer de 6e en laatste week in Swaziland. Volgende week zit ze inderdaad al bij jou Richard 😃👍🐘🦒🐒