Regen

13 oktober 2018 - Ezulwini, Swaziland

Vandaag in 3 woorden: nat, dekens en films.

Het begon gisteren om +- 16h te regenen, vandaag heeft het 24h lang geregend en als het goed is stopt het morgen om 5-6h ‘s ochtends dan eindelijk met, je raadt het al, regenen. Laten we het hopen.

We hadden het plan om vandaag naar de Spa gegaan maar dit hebben we wegens de vele nattigheid maar geschrapt en omgeruild voor een dagje in de tv room. Maar goed dat we gisteren uit waren geweest want hierdoor was iedereen laat wakker, wat de dag al een stukje korter maakte. Douchen en daarna, zoals ik al zei, op naar de tv room waar ik samen met Merle en een hoop dekens de hele dag heb gezeten en waar we af en toe gezelschap kregen van de rest. Omdat iedereen zo moe was lag de rest eigenlijk de hele dag in bed te dutten. Super handig voor ons, want hierdoor, en omdat de nieuwe groep op het zipline weekend is (en wij dachten dat wij slecht weer hadden), hadden wij WiFi die goed genoeg was om te netflixen. In de middag kwamen er eindelijk leuke films voor dus hebben we Mean Girls 2 en Clueless gekeken. En ‘s avonds met een wijntje That Awkward Moment. Tja, eigenlijk was dat de dag wel zo’n beetje. Kortste blog ooit denk ik zo. Welterusten.

1. Papa - Otto:
    17 oktober 2018
    Heerlijk zo'n benchwatching dag!
  2. Papa - Otto:
    17 oktober 2018
    Deurkieken noemen we dat in Groningen volgens mijn collega Koos.