Swaziland

4 september 2018 - Ezulwini, Swaziland

Nou er is WiFi in Swaziland hoor! Gisteren om half 2 op het vliegveld verzameld. Was wel even zoeken; de meeste mensen waren er al dus ze waren de spullen al aan het inpakken en op de ontmoetingsplek stond niemand.. Gelukkig zagen we buiten een busje met aanhanger waar in koeieletters de naam van de organisatie opstond. Ik zat naast allemaal Nederlanders dus op de heenreis alleen maar Nederlands gesproken haha. Onderweg een keer pauze gehouden en toen de zon onderging reden we net door een vallei met super mooi ‘golden hour light.’ Tegen de tijd dat we bij de grens waren was het al helemaal donker. Om half 8 kwamen we aan bij onze lodge in Ezulwini “the valley of heaven”. We kregen de kamer indeling te horen, ik zit met een Spaans meisje, een Zwitserse en 2 Duitse meisjes op de kamer. Daarna snel de koffers neerzetten en aanvallen op het avond eten dat gelukkig al voor ons klaar stond.
Vervolgens nog een snelle introductie met huisregels en daarna douchen en, na nog een hoop geklets op de kamer, naar bed.

Vanmorgen was het om 7uur alweer opstaan. Lekker ontbijten want om 8uur hadden we een tweede introductie. Het ontbijt was al een Afrikaanse beleving want de boom naast het dek begon ineens heen en weer te schudden en we hoorden een hoop gekrijs: 2 apen hadden ruzie in de boom. Bij de introductie hebben we het team ontmoet van All Out Africa, kregen we onze planning en kregen we te horen met wie we gaan samen werken (ik ga samen met het Spaanse meisje lesgeven). We hebben nu even pauze en om 11uur krijgen we te horen wat ons te wachten staat wat betreft het Kruger Park, Mozambique en weekend activiteiten. Om 14uur krijgen we een rondleiding door een plaatsje in de buurt. Ik ben benieuwd!

1. Roeleke Smits:
    Klinkt prima toch! Succes
  2. Marleen:
    4 september 2018
    Wat een leuke internationale kamergenoten! Klinkt hartstikke leuk allemaal!
  3. Mama - Irene:
    4 september 2018
    Leuk met allerlei andere nationaliteiten, dat hoopte je al. Ben erg benieuwd hoe het verder vandaag was. En dan morgen naar het Krugerpark, geweldig, geniet ervan!
  4. Papa - Otto:
    4 september 2018
    Wat schrijf je ontzettend leuk! Fijn om allemaal te lezen. Heel veel plezier in Krugerpark met je hele team!
  5. Bea koster:
    5 september 2018
    Geweldig Silvia. Erg leuk om te lezen .
    Leven mee .
  6. Tiny Arends:
    5 september 2018
    Heerlijk,om weer wat van je te horen.ik zie het allemaal voor mij.
    Leuk,om met met dat Spaanse meisje les te geven.
    Nu zijn jullie al op weg naar het Kruger.
  7. Janet:
    5 september 2018
    Wat beschrijf je deze reis mooi.. Heel veel succes en plezier
  8. Gea Brouwer:
    5 september 2018
    Wat een belevenis Sylvia 👌leuk om te lezen wat je zoal op je reis beleeft en nog gaat beleven veel succes en plezier
  9. Mirella:
    5 september 2018
    Heel veel plezier de komende tijd.
    Klinkt als een mooie uitdaging
  10. Jolanda Benabou:
    5 september 2018
    Super spannend allemaal! En leuk dat we het zo kunnen volgen.. heel veel plezier!!