Dag 63

31 oktober 2018 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Change of plans! We zouden vanmorgen naar de support group gaan waarbij we weer gardening zouden doen (hier had ik al totaal geen zin in) maar doordat het regende ging dit niet door. In plaats daarvan mocht ik nu met Claudia naar de clinic. Veel leuker maar evengoed vrij saai tussendoor want door de regen waren er niet veel mensen. Maar 17 en vorige keer dat ik hier was waren er 50, even ter vergelijking. Ik zit dit nu dan ook ter plekke bij de kliniek te typen omdat we iedereen al gezien hebben en moeten wachten tot we opgehaald worden.

Smiddags hadden we met zijn 4en fysiotherapie. Dit was een kleine uitdaging want in plaats van S was er iemand anders, N, mee die er geen verstand van had. Wij moesten dus zelf verzinnen welke opdrachten de patiënten moesten doen. Gelukkig hadden we wel een formulier met de opdrachten van de vorige keer dus we hebben die maar gewoon herhaald. Eenmaal terug met Mayra warme chocolade melk gaan drinken bij Kauai want het was vandaag ijskoud. Ze voorspellen voor vannacht dan ook heel veel regen. Als avondeten heerlijke sushi gegeten. Ze hebben bij het visrestaurant op woensdag namelijk alle sushi halve prijs en aangezien het voor twee meiden alweer de laatste week is zijn we daar met de meiden lekker uiteten geweest. Was erg gezellig! Toen we daarna in bed lagen te lezen begon het al te donderen en te gieten dus ik ben benieuwd of we morgen überhaupt naar ons project gaan. De meeste wegen zijn namelijk van zand en worden denk ik heel moeilijk begaanbaar. Ik zal het morgen wel zien, slaap lekker!

1. Tiny Arends:
    4 november 2018
    Nu pas gelezen ,zat in ongewenste mail, maar ik ben weer bij.
    Wat een regen en dan de Fysio, geen begeleiding dus en improviseren, ook dat lukte je weer .
    lekker sushi gegeten...is het een leuke plaats waar je bent?? Maak nog maar een foto van de restaurantjes en huisjes , kliniek enz.??
    Ik ben erg benieuwd.