Kom maar op met die leeuw!

16 oktober 2018 - Phalaborwa, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 7:10 uit mezelf alweer wakker. Uitslapen noemen we dat he. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn wanneer ik weer thuis ben.. maar het zal me niks verbazen als ik na een lange vlucht meteen weer terugval in het 10h opstaan ritme. Eenmaal wakker eerst gedoucht en daarna mijn rugzak gepakt want om 9:15 vertrokken we met de auto naar het huisje van oom Richard en tante Xandra bij het Krugerpark! Nog een dag 6uur lang in de auto zitten.. maar opzich valt het uiteindelijk altijd wel mee. Zeker wanneer je naast je een bult van kussens hebt waar je lekker tegen aan kan hangen en een beetje kan liggen dutten. Na de lunch (tosti ham, kaas, tomato) ogen open want we gingen van de snelweg af en reden de bergen in. Schitterend uitzicht over een meer en daarna vele bananen en sinaasappelen plantages. Later hadden we aan beide kanten van de weg hekken van wildparken waarachter we al giraffes, (baby!) Pumba’s en, hoe kan het ook missen, impala’s zagen lopen. Daarna reden we Grietjie in, het park waar het huis staat.

Het huis is echt ontzettend mooi. Het staat op een heuvel en aan de achterkant heb je vanaf het dek dan ook een schitterend uitzicht over het park. Kom maar op met die leeuw! Van de meubels is nog niet zo veel te zien. Aangezien het huis echt nét af is moeten die allemaal nog uitgepakt worden. Dat wordt een leuk klusje voor morgen. Voor nu alleen 3 stoelen uitgepakt. Voor de rest is het huis heel ruim opgezet met een plafon van wit hout, muren in verschillende grijstinten en heel veel ramen. En de meubels zijn volgens mij ook in wit, grijs en normale hout tinten, allemaal aardse kleuren dus. Heel mooi. Tot  het eten weer een keer met thuis geskyped want WiFi is hier (gelukkig) wel. Na het eten al vrij snel gaan slapen want van 2 van die auto dagen achter elkaar word je wel moe. Hopen dat ik een beetje uit kan slapen want in de slaapkamer hangen nog geen gordijnen en de hele linker muur bestaat uit ramen. We zullen zien. Slaap lekker!

1. Tiny Arends:
    20 oktober 2018
    Deze zat ineens in ongewenste mail,gelukkig keek ik nu even.
    Wat een gereis, inderdaad ,daar word je ook moe van. Oma Koster zou zeggen ,ik ben verreist, dat is denk ik West-Fries.NH....dus moe.ook de vele indrukken ,daar word je ook moe van .(ik wel)
    Nu ,is het huis al ingericht en zijn jullie erop uitgewerkt en op de terug weg.
    Mooie week gehad daar.Fijne zondag.