Laatste dag in Swaziland..

14 oktober 2018 - Ezulwini, Swaziland

Een croissantje met tomaat, bacon en scrameled eggs, frietjes, échte koffie. Ik denk dat ik vanmorgen het lekkerste ontbijt heb gehad van mijn gehele Swaziland tijd. Omdat het onze laatste ochtend was zijn Merle en ik voor de allerlaatste keer naar de M&B gegaan voor brunch. Heerlijk gesmuld van ons eten. Daarna nog zo’n uur blijven zitten om onder genot van een warme chocolade melk met oneindig veel refills in Cynthia’s boek te schrijven (alle leuke mensen die ze ontmoet vraagt ze om er een stukje in te schrijven). Aangezien het aantal refills oneindig was hadden we 1 warme chocolade melk besteld om te delen, maar hier kreeg ik meteen commentaar op van mijn lieve broertje. Ik moest mijn gedrag als “gierige Nederlander” niet overbrengen op een “onschuldige” Duitse haha. Na de brunch naar de supermarkt geweest om wat eten voor morgen te halen. Stonden we koekjes uit te zoeken, viel de stroom ineens uit. Nou, dan is het toch best wel heel erg donker in zo’n winkel. Ik kon Merle, van wie ik wist dat ze een halve meter verderop stond, namelijk niet eens zien..

Eenmaal terug bij de lodge was het tijd om de spullen te pakken en onslaatste restje rolo-ijs op te eten. Daarna om 17h naar de film “a star is born” geweest. Deze wilden we heel graag zien maar draaide woensdag nog niet, dus dan maar vandaag heen. Super mooie film met schitterende (country) nummers van Lady Gaga, maar helaas geen happy ending. Na de film met de taxi naar Mantenga’s waar we met de rest van de groep hadden afgesproken om nog een laatste keer uiteten te gaan. Eindelijk weer eens lekkere pizza en we hebben een hele gezellige avond gehad. Daarna was het alweer tijd voor bed want morgen moeten we weer vroeg op. Om 7:30 komt er een taxi busje om ons naar Johannesburg te brengen..

1. Tiny Arends:
    17 oktober 2018
    Wat een mooi einde hebben jullie samen daar gehad.
    Prachtige herinneringen voor je hele leven meid.